Reklamacja w 3 krokach

1. Krok

Dokładnie wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego opisując powód reklamacji oraz podając wszystkie wymagane dane. Pamiętaj, że prawidłowo uzupełniony formularz reklamacyjny zapewnia nam sprawne przeprowadzenie procesu reklamacyjnego.  

Formularz możesz wypełnić i wysłać w wersji on-line lub go wypełnić, wydrukować i dostarczyć (listownie lub osobiście) do najbliższego oddziału.

2. Krok

Przyjęcie Twojego zgłoszenia reklamacyjnego zostanie potwierdzone w zwrotnej wiadomości mailowej. Nie przywoź nam towaru. Jeżeli reklamacja wymaga jego zwrotu – otrzymasz od nas stosowne powiadomienie.

3. Krok

W kolejnych krokach będziemy procesować Twoje zgłoszenie. W zależności od Twoich oczekiwań niezwłocznie nadamy właściwy tok postepowania w sprawie. O przebiegu reklamacji na bieżąco będziesz informowany mailowo.

Wybierz sposób złożenia reklamacji

Obraz
Kreatywność
Uzupełnij formularz reklamacyjny

Wyświetl formularz

Dane produktu

* Wymagane pola

Reklamacja z tytułu:
Dane nabywcy

* Wymagane pola

Opis reklamacji

* Wymagane pola

Produkt znajduje się pod adresem

Oczekiwania klienta
Oczekiwania klienta
Wybierz plik do wysłania

Wybierz pliki do wysłania

Maksymalna liczba plików: 5.
Limit 5 MB.
Dozwolone rozszerzenia: jpg, jpeg, png, gif, bmp, pdf, doc, docx, odt, mov, mp4.

Administratorem danych osobowych jest Grupa HBH; kontakt: ochrona.danych@grupa-hbh.pl. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w polityce prywatności.

Obraz
Formularz PDF
Pobierz formularz w PDF i przynieś do oddziału

Wyświetl listę formularzy

Pobierz formularz reklamacyjny